niedziela, 24 czerwca 2012

Cześć Wam! :)


                                                         WITAM!!!                                                                                                                                     Cześć Wam! Często czytam różne opowiadania o One Direction i od dawna zastanawiam się czy takiego nie napisać. W końcu się zdecydowałam. Najpierw wstawię bohaterów a potem prolog i pierwszy rozdział. Postaram się dodawać nowe rozdziały codziennie a jak będzie dużo komentarzy <choć na początku nie oczekuje jakiegoś szału, bo pewnie dużo wejść nie będzie> to przewiduje możliwe bonusy w postaci jeszcze jednego rozdziału. J Mam ileś tam już rozdziałów napisanych do przodu bo jak na razie < i mam nadzieje że to się nie zmieni :D> wena aż mnie ciśnie. I proszę, że jak czytasz to komentuj. To tyle na początek z mojej strony. Miłego czytania. J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz