niedziela, 24 czerwca 2012

Prolog :)


Dziś zaczynam nowy etap mojego życia. Podobno lepszego życia, ale mam do tego wątpliwości. Pfff…teraz jeszcze nie wiem jak bardzo się mylę. Jak bardzo wszystko się odmieni. Jak jedna osoba przewróci mój świat do góry nogami. Dziś mam szansę zacząć wszystko od nowa. Zacząć z nową czystą kartą. Gdzie nikt mnie nie będzie znać. No może jedna osoba. Moja przyjaciółka, która zna mnie lepiej niż ja siebie samą. Dobra, koniec przynudzania. Czas zacząć.   

 

 

************************************              Mam nadzieje że jakoś wyszło, bo nigdy nie pisałam czegoś takiego. Ostrzegam to moje pierwsze opowiadanie. Ale mam nadzieje że następne będą lepsze J                                                                                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz